پیام حماسه آفرینان دفاع مقدس به زیباترین نحو ممکن منتقل شود
کد خبر: 3533654
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷

پیام حماسه آفرینان دفاع مقدس به زیباترین نحو ممکن منتقل شود

گروه اجتماعی: رئیس ارشاد اسلامی فومن گفت: پیام حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس را باید با زبان هنر به زیباترین نحو ممکن به نسل جدید انقلاب انتقال دهیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، یوسف نیک انجام، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن امروز، 6 مهر در حاشیه آیین شب شعر که به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار شد، با اشاره  به اهمیت  هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی‌ها و رشادت‌های خود شجاعانه در برابر دشمن ایستادگی کردن.

وی تصریح کرد: شهدا توانستند با دلی سرشار از عشق و ایمان در مصاف با دشمنان و استکبار جهانی خم به ابرو نیاورده و دشمن تا بن دندان مسلح را به زانو در آورند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

نیک انجام هدف از برگزاری این محفل ادبی را ثبت مستندات جنگ با زبان منظوم فارسی و درونی‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین باورها و اعتقادات مجاهدین راه حق در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد و افزود: پیام حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس را باید با زبان هنر به زیباترین نحو ممکن به نسل جدید انقلاب انتقال دهیم.

این مسئول فرهنگی با تاکید بر نقش بی بدیل هنرمندان و صاحبان قلم در بیان شکوه هشت سال حماسه و ایثار، عنوان کرد: اصحاب قلم به عنوان بخش بزرگی از جامعه فرهیخنه کشور می توانند با کلام و آثار زیبای هنری خویش، روایتگر بسیار خوبی از دوران دفاع مقدس باشند و این کار یکی از بهترین راه های انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل امروز است.

captcha